© 2018 by Pi&Lates Proudly created with Wix.com

  • KAREN

10 min Power Workout

Nieuw op de blog !!

Effectieve en snelle workouts tot bij jou gebracht! Geen excuses meer !


Deze keer een algemene workout die slechts een 10-tal minuten in beslag kan nemen. Iédereen kan 10 minuutjes tijd nemen om een pauze te nemen, om even te zitten, even uit een raam te staren, een boekje te lezen....

Probeer deze keer daarom een keer 10 minuten te bewegen... Je gaat er geen spijt van krijgen!



Hier wat je gaat doen:

1. 80 jumping jacks

2. 20 calf raises

3. 20 high knees

4. 20 squats

5. 20 Russian twists

6. 20 crunches

7. 20 situps

8. 20 reverse crunches

9. 20 mountain climbers

10. 15 sec half plank (beide kanten)

11. 30 sec plank

12. 7 burpees




Probeer deze oefeningen zo snel mogelijk achter elkaar te doen. Moest je sneller klaar zijn dan 10 minuten, begin dan gewoon opnieuw en kijk hoeveel je nog kan afwerken binnen de 10 minuten. Challenge jezelf om het de volgende keer sneller te doen.


De meesten onder jullie zullen de meeste bewegingen al kennen vanuit de lessen, maar moest een beetje begeleiding gewenst zijn kan je hier de oefeningen bekijken om de juiste uitvoering onder de knie te krijgen !


Have fun ! And get sweaty !


Groetjes

Karen



40 keer bekeken